Przejdźmy do zaprezentowania oferty skierowanej do Blogerów.
Czym jest reachblogger ?
Platforma ReachBlogger to platforma porozumienia między bogerem, a klientem. Ma za zadanie ułatwić proces komunikowania i zawierania transakcji na linii klient-bloger. Reachblogger umożliwia oferowanie bardzo efektywnego i unikalnego produktu jakim jest „wpis inspirowany”. Klient inspiruje Blogera do napisania wpisu, a Bloger sam produkuje treść na swojego bloga.
Reachblogger jako jedyna platforma umożliwia rozliczenie pieniężne oraz barterowe. Firmy mają niespotykaną dotąd elastyczność w tworzeniu kampanii kontentowych. Dostępne są również standardowe produkty, takie jak wpis reklamowy czy ekspercki. (materiał ze strony internetowej)
Co publikujemy na reachblogger?
Do niedawna na platformie oferowane były 4 produkty w tej chwili, na prośbę użytkowników, ograniczyliśmy ofertę do „wpisu inspirowanego”. Traktujemy go jako jedyny i słuszny model współprac. To klient swoim produktem, czy usługą „inspiruje” blogera do tworzenia unikatowej treści. Warunki i formę realizacji strony uzgadniają same poprzez wewnętrzny komunikator.
Jakie korzyści odnoszą reklamodawca i wydawca?
Największą korzyścią dla reklamodawcy jest unikalna forma reklamy. Blog marketing to przyszłość reklamy. Konsumentom przejadły się tradycyjne, sztampowe formy promocji. Bloger tworzy content, który w naturalny sposób przyciąga odbiorców. Co ważne blogerzy mają ogromny wpływa na dokonywane przez czytelników wybory zakupowe. Mają siłę tworzenia opinii i docierania z nią do ściśle określonej grupy docelowej.
Bloger za to zarabia w łatwy i szybki sposób. Dodatkowo dzięki gwarancji bezpieczeństwa zawieranych transakcji na ReachBlogger może być spokojny, że za swoją pracę otrzyma ustalone wynagrodzenie.
Jak zostać wydawcą?
Bloger dodaje swój blog do katalogu blogów, opisuje swoją ofertę tzn. co proponuje w ramach wpisu inspirowanego. Ważne jest aby bloger opisał swoją ofertę w sposób konkretny i szczegółowy. Co ważne, bloger może wycenić swoją ofertę, wtedy określona kwota jest widoczna w katalogu, lub nie i wtedy czeka on na propozycję od klientów ( dlatego tak ważny jest opis oferty). Dodatkowo bloger może uczestniczyć w platformie jawnie lub anonimowo (czyli bez podania adresu bloga – klient ocenia wówczas stronę poprzez dane statystyczne dostępne w panelu).
Co z publikacją?
Klient i bloger uzgadniają wszelkie szczegóły poprzez wewnętrzny komunikator. W momencie wykonania zlecenia (stworzenia wpisu) bloger wkleja link potwierdzający wykonanie w odpowiednie okno na panelu. Klient zapoznaje się z tekstem, jeżeli ma jakiekolwiek uwagi to kontaktuje się z blogerem i prosi o naniesienie poprawek. Jeżeli wpis spełnia oczekiwania klienta to akceptuje wykonanie, jeżeli nie to zgłasza transakcję do moderacji, wówczas sprawdzamy wzajemne uzgodnienia i sposób wykonania, a ostatecznie podejmujemy decyzję o zatwierdzeniu lub anulowaniu zlecenia.
Dodatkowym zabezpieczeniem jest oparcie każdej transakcji na metodzie Escrow, czyli opłata za wpis czeka na pomyślne zakończenie transakcji i akceptację obu stron.
W jaki sposób rozliczane są zlecenia?
Bloger ma dwie możliwości rozliczenia. Pierwsza, jest przeznaczona dla tych osób, które prowadzą własną działalność gospodarczą, czyli rozliczenie następuje w oparciu o FV, którą wystawia nam bloger. Druga, to umowa o dzieło. Bloger uzupełnia swoje dane w profilu finansowym i w momencie zlecenia wypłaty generowana jest umowa, którą następnie należy podpisaną przesłać do nas. Po otrzymaniu dokumentów dokonujemy przelewu środków na wskazane przez blogera konto.
W platformie w momencie pisania tego wpisu dostępnych było dziewięć ciekawych zleceń, mam nadzieję że właściciele przekonają do siebie reklamodawców i będziemy mogli wspólnie czerpać korzyści z przystąpienia do ReachBlogger.pl
Dziękujemy za możliwość zaprezentowania naszego projektu! Mamy nadzieję, że spełni Wasze oczekiwania 🙂
Niedługo zaktualizuje wpis:) Przyznam że wasza platforma wyjątkowo przypadła mi do gustu.
Jakie strony akceptujecie? Tylko blogi, czy mogą być również strony tematyczne?
Z tego co wiem akceptują tylko blogi, Napisz do Kasi na pewno otrzymasz szczegółowe informacje
Jeśli publikujesz regularnie i wpisy są Twojego autorstwa, to jak najbardziej możesz dodać również stronę tematyczną.