Ostatnia aktualizacja wpisu: 2022-10-06
1. Linki ze stron internetowych uczelni
Prawdopodobnie niezwykle trudno jest uzyskać link ze strony internetowej uczelni. Ogólnie masz rację, ale przedstawimy Ci małą sztuczkę. Prawie każda uczelnia ma własne centrum kariery, w którym właściciele firm zamieszczają ogłoszenia o pracę lub staż. Jesteś wtedy proszony o stworzenie profilu pracodawcy i staranne wypełnienie go. Prawdopodobnie możesz opublikować łącze do zasobu internetowego na poziomie konta. Po uzupełnieniu konta opublikuj reklamę i link do witryny. Ważne jest, aby Twoje konto i reklama były szczegółowe i zawierały wyczerpujące informacje o Tobie i Twojej firmie. Pamiętaj, że im więcej tekstu wokół linku, tym silniejszy link, więc nie lekceważ wypełnienia informacji. W żadnym wypadku nie zachęcamy Cię do zamieszczania fałszywych ogłoszeń o pracę, ale jeśli szukasz nowych pracowników dla swojej firmy – poświęć chwilę, aby uzyskać dobre linki ze stron uczelni. Dobrze byłoby ustalić uniwersytety, które są odpowiednie dla twojej dziedziny. Na przykład, jeśli Twoja firma jest związana z branżą turystyczną, skup się na uniwersytetach i uczelniach oferujących turystykę.
2. Napisz rekomendację i uzyskaj link
Czy kiedykolwiek zamawiałeś produkt lub usługę? Prawdopodobnie robisz to regularnie. Sprawdź strony internetowe ich dostawców i sprawdź, czy mają stronę polecającą, na której polecają ich zadowoleni klienci. W większości przypadków obok każdej rekomendacji znajduje się link do strony zadowolonych klientów. Są to jedne z najprostszych linków, ale jednocześnie są dość cenne, ponieważ spamerzy raczej nie będą w stanie użyć tej techniki. Napisz artykuł do swoich dostawców i powiedz im, że jesteś zadowolony z ich pracy i chciałbyś zostawić im rekomendację. Najprawdopodobniej na stronie rekomendacji oprócz linku będziesz mógł wskazać: nazwę swojej firmy oraz zdjęcie lub logo, co jest dla Ciebie dodatkowym plusem.
3. Linki z Wikipedii
Chociaż linki z Wikipedii są nofollow, Wikipedia pozostaje źródłem, któremu bezwarunkowo ufają nie tylko Google, ale także sami użytkownicy. Natknęliśmy się na artykuły w Internecie, które podpowiadają, jak znaleźć martwe linki, aby zastąpić je własnymi, ale zalecamy, abyś tego nie robił, ale starał się przyczyniać do rozwoju Wikipedii. Poszukaj już utworzonych wpisów, które są jak najbardziej zbliżone do tematu Twojej firmy. Przeczytaj artykuł i zastanów się, jak możesz wzbogacić zawarte w nim informacje. Prawie na pewno będzie coś do dodania, ponieważ wszystkie artykuły Wikipedii są pisane przez wolontariuszy-amatorów. Utwórz akapit zawierający wartościowe i przydatne informacje w duchu artykułu i podaj link do własnej witryny jako źródła. Źródła są wymienione pod samym artykułem. Jeśli nie znalazłeś odpowiedniego artykułu, możesz stworzyć nowy i napisać. Za kilka dni jeden z redaktorów Wikipedii dokona przeglądu stworzonego przez Ciebie materiału i pozostawi go z linkiem, pod warunkiem, że podane przez Ciebie informacje są wartościowe i przydatne dla czytelników.

Wpis dodany przez:
Rafał Jóśko - Agencja SEO&SEM Woobox.pl
Kliknij na gwiazdkę i oceń!
Średnia ocena / 5. Liczba głowsów:
Więcej wpisów
Czy warto zatrudniać specjalistów na godziny?
W erze cyfrowej, w której żyjemy, coraz więcej przedsiębiorców odkrywa korzyści płynące z elastycznego zatrudniania specjalistów na godziny. Również specjaliści...
Jak wykorzystać SEO do poprawy rankingu strony ecommerce?
SEO, czyli optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych, to złożony proces, który polega na dostosowaniu strony internetowej do wymogów wyszukiwarek, tak...
Reklama PPC — wszystko, co warto wiedzieć
Reklama PPC jest jednym z najkorzystniejszych i opłacalnych sposobów marketingu Twojej firmy w Internecie. Reklamy PPC są wyświetlane obok wyników...
Dlaczego strona nie zajmuje miejsca w rankingu Google?
Pytanie numer jeden, które wielu z nas zadaje przy zakładaniu nowej strony internetowej, brzmi: "Dlaczego moja strona nie zajmuje miejsca...
Audyt SEO — co warto o nim wiedzieć
Audyt SEO jest ważnym narzędziem do zrozumienia, jak witryna radzi sobie w rankingach wyszukiwarek. Może pomóc zidentyfikować obszary do poprawy,...
Dlaczego warto posiadać strategię content marketingową?
Możesz nie myśleć o sobie jako o content marketerze, ale prawda jest taka, że jeśli prowadzisz biznes, musisz nim być....