WhitePress Zarabianie na blogach

whitepress
whitepress

Czym jest?


Platforma ma za zadanie pośredniczyć między reklamodawcami, a wydawcami portali ( Właścicielami blogów i stron). Jednym z jej głównych zadań jest zaoszczędzenie czasu, jaki trzeba by spędzić na szukaniu odpowiedniego wydawcy. Portal stanowi także swoiste narzędzie, unikatową bazę danych, w której serwisy są podzielone tematycznie. Ponadto WhitePress jest pierwszą bazą w Polsce, która pozwala na dodawanie do puli materiałów, artykułów eksperckich, które później są pobierane przez portale internetowe.

Co publikujemy?


Platforma ułatwia publikację artykułów sponsorowanych i eksperckich. Czym są takie treści? Artykuły sponsorowane, czy też inaczej płatne to takie, które mają charakter reklamowy, nie muszą więc być do końca obiektywne. Wydawca portalu zarabia na ich publikacji, a reklamodawca wybiera portal, gdzie wraz z linkami zostanie umieszczony artykuł. Materiały eksperckie różnią się natomiast tym, iż portal wydawniczy nie zarabia na nich, muszą być one ponadto stricte obiektywne, pozbawione jakichkolwiek treści reklamowych. W jednym i w drugim przypadku WhitePress stawia na teksty profesjonalne, takie, które nie operują ukrytymi linkami.

Jakie korzyści odnoszą reklamodawca i wydawca?


Zarówno reklamodawcy, jak i wydawcy mogą korzystać z platformy. WhitePress obejmuje obie grupy zakresem swojej działalności. Reklamodawca może liczyć na przykład na weryfikację i rozliczenie publikacji, czy dokładną informację o potencjalnym wydawcy. Ponadto, w przypadku artykułów eksperckich, ich propozycje są udostępniane wydawcom.

Właśnie wydawcy, dzięki platformie WhitePress mogą mieć pewność, że publikowane na ich portalach teksty są unikalne i przygotowane przez wykfalifikowane osoby. Treści są sprawdzane zarówno pod kątem merytorycznym jak i stylistycznym. Redakcja szuka dla wydawców ekspertów oraz nowych klientów. Co ważne, wydawcy mogą stosować własną politykę cenową.

Oczywistą korzyścią jest także zarobek. Zaraz po umieszczeniu na swojej stronie artykułu sponsorowanego, wydawca jest z tego tytułu wynagradzany. Można sobie zadać pytanie: jak na takiej działalności zarobi reklamodawca, skoro musi ponieść koszty stworzenia artykułu i jego publikacji. Takie treści mają charakter content marketingowy i w założeniu zwiększają zainteresowanie firmą, czy produktem reklamodawcy. Artykuły eksperckie i sponsorowane mają więc doprowadzić do poszerzenia liczby klientów, udostępnień informacji o danym reklamodawcy, czy pogłębienia zaufania do danej marki, utwierdzając jej pozycję na rynku.

Jak zostać wydawcą?


O ile kwestia stania się reklamodawcą ogranicza się do złożenia zlecenia, żeby być wydawcą, należy spełnić konkretne warunki. Przede wszystkim jakościowe. Potencjalny wydawca musi też udostępnić WhitePress informacje o charakterze swojej strony, jej oglądalności. Na pewno nie zostaną do serwisu dopuszczone portale, które są nieaktualizowane, łamią prawo, albo takie, które prowadzone są po prostu niestarannie.

Co z publikacją?


WhitePress ceni sobie czas i zaufanie reklamodawców, dlatego dokłada wszelkiej staranności, aby wydawcy wywiązywali się z publikacji, do której się zobowiązali. Przede wszystkim kontrolowana jest obecność artykułu w internecie, a także to, czy został on opublikowany w całości i z taką formą linków jaką uzgodniono.
WhitePress to firma elastyczna, która stara się pogodzić potrzeby reklamodawców i wydawców, opierając to wszystko o znajomość budowania strategii content marketingowych.

Podsumowując:

  • Wydawca sam określa cenę za publikacje artykułów sponsorowanych
  • Duża liczba reklamodawców pozwala na szybkie  otrzymanie zleceń
  • Jako wydawca mamy możliwość odmówienia opublikowania artykułu sponsorowanego
  • Otrzymujemy możliwość przygotowania własnych tekstów sponsorowanych za dodatkową opłatą

Dzięki whitepress opublikowałam już 20 artykułów  sponsorowanych.

Chętnie odpowiem na Twoje pytania dotyczące platformy i sposobu zarabiania wykorzystując swój blog.

Kliknij na gwiazdkę i oceń!

Średnia ocena / 5. Liczba głowsów:

Podobne posty

Kalendarz nietypowych świąt – nietypowe święta w 2023 roku

Każdy rok obfituje w mniej lub bardziej nietypowe święta. Niektóre z nich naprawdę potrafią zaskoczyć, a jeszcze inne…

ByDodany przez:Eliza z obcasywsieci.pl2022-07-02 09:22

10 najlepszych blogów modowych

1. Makelifeeasier – Katarzyny TuskJeden z najbardziej rozpoznawalnych blogów modowych w kraju i nie tylko. Lekkość pióra, regularność…

ByDodany przez:Eliza z obcasywsieci.pl2019-05-06 17:05

Wywiad z autorką bloga Sosnowa 11!

Dzisiejszy wywiad przeprowadziłam z  przesympatyczną Kasią prowadząca blog pod adresem, który każdy powinien dodać do swojej listy http://sosnowa11.blogspot.com/,…

ByDodany przez:Eliza z obcasywsieci.pl2015-03-09 20:34

Wywiad z Moniką Korczeniewską

Dzisiejszy wywiad przeprowadziłam z Blogerką, stylistką, Moniką Korczeniewską,… Autorką bloga http://za-bardzo.blogspot.com/ Droga Moniko… Czy decyzja odnośnie założenia bloga…

ByDodany przez:Eliza z obcasywsieci.pl2015-02-16 21:40
28 Odpowiedz
  • Elizo dziękujemy za przychylny wpis. Miło nam, że jesteś zadowolona z usług jakie oferuje whitepress.pl.

    Pozdrawiam

  • Staram się polecać produkty które w mojej ocenie są dobre.

  • Witam! Bardzo cenne porady, a czy mogę wiedzieć jaka była średnia kwota za artykuł w Twoim przypadku?

  • Cześć,

    Średnia kwota za publikację artykułu wynosiła 40 zł z uwagi na to, że Blog jest dość „świeży” czekam na nadanie Page Ranku i powoli pozyskuję linki prowadzące do bloga. Szkoda, że nadal Page Rank dla wydawców głównym czynnikiem przy wyborze.

    W przypadku bloga z dużą ilością czytelników, dobrą treścią i wysokim PR wyceniła bym stronę o wiele wyżej. Jeżeli posiadasz taki blog, mogę ci doradzić w wycenie.

    Warto jest też eksperymentować z cenami 🙂 Dodać kilka ofert i zobaczyć, która przynosi najwięcej zysków. Proponuję umieścić opcję z napisaniem artykułu która będzie wyższa od standardowej.

  • Właśnie się tam zarejestrowałam i mam zgryz jak wycenić swojego bloga 🙁 Pomogłabyś Elizo ??

  • Fajne cudeńka tworzysz:)

    Przejdźmy jednak do sedna.

    Ciężko będzie wycenić miejsce na twoim blogu bez żadnych danych. Jeżeli chcesz możesz je podesłać na eliza[malpa]obcasywsieci.pl Page Rank twojego bloga wynosi 3 co jest dość dobrym wynikiem.

    Przy większej ilości danych będę mogła napisać coś więcej.

    Na twoim miejscu dodała bym ofertę z napisaniem tekstu sponsorowanego 🙂 Będziesz mieć większą kontrolę nad blogiem.

    Najprostsza i najskuteczniejsza metoda wyceny według mnie:

    Z jakiej kwoty będę usatysfakcjonowana i pomnóż ją przez dwa.
    (Dodaj ofertę i sprawdź czy znaleźli się reklamodawcy, jeżeli tak to stopniowo zwiększaj kwotę za swoją pracę. )

  • To mi jest bardzo miło:) Jak osiągniesz efekty które będą zadowalające, proszę o informacje. Będzie to dla mnie dodatkowym bodźcem do działania

  • Jak się cokolwiek ruszy to dam znać 🙂 Do zadowolenia zawsze będzie mało 🙂

  • Dla porównania czy mogłabyś podać ile wyświetleń miała strona, którą wyceniłaś na 40PLN?
    Pozdrawiam

  • Witam,

    Blog który został dodany miał 2000 tys unikalnych wizyt w miesiącu.

  • Hejka, zarejestrowałam się w serwisie jako wydawca i… nie wiem co dalej. Nie mogę się zorientować czy ja mam dodać jakiś artykuł? Wchodzę na moje konto i nie wiem co mam zrobić w tej całej bazie… Podpowiesz mi jak to ogarnać?

  • W ciągu godzinki udostępnię poradnik wraz ze zdjęciami.

  • Ok tutaj masz linki do szybkiego poradnika 🙂 ( Przepraszam za wygląd, nie potrafię zrobić ładniejszych, mąż odpowiada za grafikę, chwilowo jest nie dostępny) Jak będzie to umieści ładniejsze 🙂

    Po dodaniu bloga czekaj na aktywację:)

  • Rzeczywiście trochę to mało intuicyjne chociaż łądnie zrobione.
    Wydaje mi się że wyjaśnienia powinny być napisane prościej tak aby było wiadomo kto jest reklamodawcą a kto wydawcom i ile zaa co trzeba zapłacić.
    Dla twórców serwisu pewno wszystko jest jasne:)

  • Będziemy niebawem poprawiali UX (użyteczność) panelu w WhitePress.pl. Postaramy się, aby nie tylko był ładniejszy ale i bardziej użyteczny.

  • Nowy blog, 2 tys uu miesięcznie i sprzedałaś już 20 artykułów po 40zł? To jest super wynik.
    Ja mam problem z tym jak wycenić publikację na swoim serwisie, przydałaby się w Whitepress jakaś opcja podpowiedzi.
    U mnie staty sa dużo wyższe niż te t 2ys uu, cena za artykuł dużo niższa, serwis tematyczny.. no i reklamodawców co kot napłakał.
    Gratuluje Twojego wyniku 🙂

  • Czasami sama szukam reklamodawców i proponuje zakup przez whitepress.

    Jeżeli jesteś zainteresowany na reachblogger widziałam ciekawe zlecenia pasujące do twojego bloga.

    1. Test aplikacji miniCRM

    2. W jaki sposób iPad pomaga w prowadzeniu biznesu?

    Proponuje się zgłosić 🙂

  • Moja strona to nie ta z linka w nicku. Jest o tematyce działalności gosp, podatków itp 🙂

    Reachblogger nie znałem, dzięki za info. 🙂

  • Zarejestrowałam się ale totalnie nie wiem co dalej. Ja jako blogerka ponoszę jakieś opłaty?

  • I co w przypadku kiedy jestem osobą fizyczną, a tam widzę są same faktury wystawiane?

  • Po 3 miesięcznym użytkowaniu stwierdzam że jest to dobry portal aby promować swoje teksty eksperckie za 10 zł netto, a nie zarabiać na publikowaniu artykułów na swojej stronie.

  • Jako osoba fizyczna rozliczasz się z whitepress na podstawie umowy o dzieło, faktury reklamodawcom wystawia portal.

  • Asia sprawdź jeszcze https://obcasywsieci.pl/zarabiaj-na-blogach-z-reachblogger-pl/,

    Podobna platforma, tylko to ty zgłaszasz swój blog do zleceń. Być może tam uda się pozyskać jakieś fundusze.

    Nie zraź się mała liczbą ofert, zazwyczaj jedno zlecenie nie trwa więcej niż tydzień, a na jego miejsce przychodzą kolejne, trzeba śledzić platformę, bo inaczej przepadną zlecenia.

  • Właśnie przeczytałam ten artykuł o reachblogger, spróbuje i tam.

  • Zostaw komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    WhitePress Zarabianie na blogach - Obcasywsieci.pl